نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، علی جلوه اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته و یازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوشش‌های صنعتی، چسب و مواد شیمیایی شامگاه سه‌شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از کشورهای چین، امارات، تایوان و ترکیه و همچنین ۵۸ شرکت از استان خراسان رضوی و ۳۰ شرکت از استان‌های تهران، خراسان شمالی، قم، تبریز، اصفهان، خوزستان، فارس، کرمانشاه، یزد، اراک، لرستان و البرز گشایش یافته است.

وی افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه پتروشیمی، تولید و فروش صنایع پلاستیک و مواد اولیه، گرانول، مستربچ و کامپاند است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.

جلوه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: ایجاد بازارهای جدید در جهت فروش هر چه بیشتر تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، معرفی کالا با کیفیت ایرانی و ایجاد زمینه‌های کارآفرینی و جذب سرمایه گذار از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته در ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و سالن فردوسی این مجموعه برپا شده است.

جلوه تصریح کرد: این نمایشگاه از شامگاه سه شنبه تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ طی ساعات ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.