تفاهم نامه همکاری خراسان رضوی با استان اوش قرقیزستان به امضا رسید

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، یعقوبعلی نظری ظهر پنجشنبه در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری خراسان رضوی با استان اوش قرقیزستان اظهار کرد: استاندار اوش قرقیزستان در سفر کوتاه و سه روزه خود به این استان از صنایع و توانمندیهای موجود در استان و مشهد بازدید کرده و با پیشرفتهای ما آشنا شدند.

استاندار خراسان رضوی افزود: امیدوارم در سفری که مسؤولان استان در آینده نزدیک به اوش قرقیزستان خواهند داشت تفاهم لازم صورت گرفته و تفاهمنامه پیش رو نهایی شود.

وی گفت: در این سفر استاندار اوش بازدیدهای بسیاری از توانمندیهای استان داشت و تلاش کردیم میزبان خوبی برای ایشان و همراهانشان باشیم.

روابط برادرانه ۲ منطقه روز به روز وسیع‌تر و گسترده‌تر می‌شود

ضیاالدین جمال الدین اف، استاندار اوش قرقیزستان نیز ضمن قدردانی از استقبال و میزبانی گرم همتای خود در خراسان رضوی اظهار کرد: با میزبانی خوب صورت گرفته خاطره خوبی از مشهد در ذهن ما نقش بسته است و طی مدت محدود حضور ما در خراسان رضوی از هر مکانی که لازم بود بازدید کردیم که این همکاری شایسته قدردانی است.

استاندار اوش قرقیزستان فزود: پس از امضا این تفاهمنامه، موارد مطرح شده به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد و سفر هیأت خراسان رضوی به اوش قرقیزستان تفاهم نامه، نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این سفر شروع همکاری ۲ استان است و در آینده روابط برادرانه ۲ منطقه روز به روز وسیع‌تر و گسترده‌تر خواهد شد.

جمال الدین اف با بیان اینکه نتایج این سفر رضایت بخش بوده و به تمام اهداف از قبل پیش بینی شده رسیده ایم و از اینکه سرمایه گذاران و صاحبان صنایع و تولیدکنندگان خراسان رضوی به قرقیزستان و استان اوش بیایند استقبال کرده و پیشنهاد می‌دهیم در آینده این سفرها انجام شود.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.