هماهنگی پلیس تهران با 12000 هیئت، تکیه و حسینیه برای شروع عزاداری‌های ماه محرم

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ امروز در پنجاه و هشتمین "طرح رعد" پلیس پیشگیری اظهار کرد: هیچگاه و هیچ لحظه تلاش پلیس برای استقراد نظم و امنیت کم نمی‌شود و حتی سرعتمان بیشتر می‌شود و اگر لازم باشد جان خودمان را نیز تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: در پنجاه و هشتمین طرح رعد، 297 مورد حکم قضایی به اجرا گذاشته شد و 857 سارق، زورگیر، مالخر و کیف‌قاپ دستگیر شدند.

رحیمی با اشاره به اینکه برخی از این افراد باندی عمل می‌کردند، گفت: 25 باند سرقت شناسایی و منهدم شد؛ یک هزار پرونده سرقت در این مرحله از طرح رعد کشف و 184 خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد؛ 3 هزار قلم از اموال مسروقه مردم به ارزش 62.5 میلیارد تومان کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه 19 مجرم فراری دستگیر شدند، تصریح کرد: 7 سلاح گرم، 40 فشنگ و 188 سلاح سرد هم در این مرحله از طرح رعد کشف شد.

وی گفت: 52 مورد پاتوق سارق، 9 مورد مراکز مالخری، 4 مورد محل تردد اراذل و اوباش و 52 محل فروش موادمخدر شناسایی و پلمب شدند.

رحیمی ادامه داد: 30 درصد از متهمان دستگیر شده، سارقین وسایل نقلیه، 21 درصد سارقین اماکن، 10 درصد موبایل قاپ، 5 درصد سارقین منزل، 20 درصد وسایط نقلیه بودند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره با اینکه 4 درصد از متهمان در حین سرقت دستگیر شدند، گفت: 615 مورد انواع و اقسام کالای قاچاق در قالب 36 پرونده کشف شده است.

سردار رحیمی در ادامه اظهار کرد: از روز شنبه اول محرم آغاز می‌شود؛ چند هفته گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم با تک‌تک هیئت‌ها انجام شده و تا به این لحظه بالغ بر ١٢ هزار تکیه، حسینیه و... شناسایی شده است.

وی ادامه داد: با این عزیزان جلسه برگزار کردیم و پلیس یاران و محرم‌یاران در تمام این دسته‌جات پیش‌بینی شده که ماموریت همیاران محرم را به آن‌ها داده‌ایم.

سردار رحیمی ادامه داد: بالغ بر ٨� هیئت بزرگ شناسایی شدند که به‌صورت میانگین 5� نفر از نیروهای همکار من در پلیس راهور، پلیس انتظامی و .. به صورت نامحسوس مسئولیت برقراری تدابیر امنیتی در این خصوص را دارند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که امنیت در این هیئت‌ها برقرار باشد، گفت: انتظار پلیس این است که پیش از شروع مراسم هماهنگی‌های لازم با پلیس صورت گیرد؛ پلیس با تمام توان و نیرو آماده خدمت‌گذاری به عزاداران است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.