تجمع دانشجویان در اعتراض به حکم دادگاه بلژیکی درباره دیپلمات ایرانی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه پایگاه خبری ارز پرس، اعضای دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به صدور حکم حبس برای اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی از سوی دادگاهی در بلژیک مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن دست نوشته هایی خواستار آزادی هر چه سریعتر و بی قید و شرط این دیپلمات شدند.

در این تجمع بیانیه دفتر تحکیم وحدت نیز از سوی دانشجویان قرائت شد. در بخشی از این بیانیه آمده است:

دولت و دستگاه قضایی بلژیک چند سال است که بر خلاف اصول هم زیستی مسالمت آمیز و علی رغم صبر برخاسته از صلح جویی دولت و ملت ایران اقدام به اسارت دیپلمات غیور و مظلوم ایران اسلامی که فرزند ملت ایران است نموده است. ما دانشجویان این ملت ضمن محکوم نمودن این اقدام چند نکته را در قالب قطعنامه پایانی این تجمع اعتراضی بیان می‌کنیم.

مردم بلژیک! بدانید که ملت ایران ملت صلح دوستی است که خود قربانی تروریزم است، افرادی که دولت شما امروز به آن‌ها انواع امکانات و حمایت‌ها را عطا کرده است روزی در این کشور بیش از 17000 کودک و زن و مردم بی گناه این کشور به خاک خون کشیدند. این گرگ صفتان در هر جای از این کره‌ی خاکی باشند قطعا مردم آن جا امنیت نخواهند داشت. به شما توصیه می‌کنیم که سرنوشت مظلومانه کشتار ملت عراق توسط این تروریست‌ها را بخوانید و دولت خود را جهت اخراج و پناه ندادن به این تروریست‌ها باز خواست نمایید

دولتمردان بلژیک!
دانشجویان ایرانی به شما توصیه میکنند که نسبت به استقلال ملت خود حساس باشید. متاسفانه اخباری شنیده میشود مبنی بر تحت فشار قرار دادن شما توسط دولت آمریکا جهت آزاد نکردن دیپلمات ایرانی جناب آقای اسد الله اسدی.

توصیه میکنیم به جای اطاعت از دولت‌های استکباری روش بازگشت به ملت خویش و هم زیستی مسالمت آمیز با همه ملت‌ها را پیش بگیرید و بدانید که ملت ایران در قبال بی حرمتی به فرزندان خود از پای نخواهد ننشست و در صورت تیره شدن روابط دو دولت آن کس که ضرر می‌بیند شما هستید که تروریست‌های خونخوار را در خود جای داده اید و بهانه را برای دفاع مشروع به ملت ایران داده اند.

به گزارش ارز پرس، اسدالله اسدی متولد سال 1350 دیپلمات ایرانی در کشور اتریش است. وی به همراه خانواده خود در یک سفرخانوادگی به ظن دست داشتن در عملیات بمب‌گذاری علیه گردهمایی سازمان منافقین بازداشت شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.