تمرینات گردان چتربازان رژیم صهیونیستی در قبرس برای آمادگی مقابل حزب‌الله لبنان

رسانه‌های اسرائیلی از رزمایش نظامی یگان چتربازهای رژیم صهیونیستی در قبرس جهت آمادگی برای مقابله با حزب‌الله لبنان خبر دادند.

به گزارش ارز پرس، به نقل از شبکه خبری المیادین، سایت واللا اعلام کرد: گردان چتربازان اسرائیلی رزمایش‌های نظامی را در روستایی در قبرس برای تمرین چگونگی جنگ با حزب الله لبنان در روستاهای لبنانی و خروجشان از مخفی‌گاه‌ها و مجبور کردنشان به جنگ رویاروی برگزار کردند.

این اولین باری نیست که ارتش رژیم صهیونیستی در قبرس آموزش نظامی می‌بیند.

در ماه مه نیز ارتش این رژیم گردان کماندوهایش را به قبرس برای رزمایش درباره حمله به لبنان در هرگونه درگیری با حزب الله در آینده فرستاد.

سایت واللا اعلام کرد: این مأموریت آمادگی فیزیکی را می‌طلبد اما جنگ روانی نیز وجود دارد. در پشت پرده، تهدیدات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان است که هدف آن ممانعت از "اقدام اسرائیل به استخراج گاز از میدان کاریش است."

رسانه‌های اسرائیلی پیش از این اعلام کردند که رژیم صهیونیستی نیروهایش را که مسئول حفاظت از میدان گازی کاریش است، افزایش داده است.

عاموس گلعاد، افسر ذخیره رژیم صهیونیستی گفت: باید تهدیدات سید حسن نصرالله را جدی گرفت و برای آن آماده شد. اگر حزب الله به میدان کاریش یا هر میدان دیگری حمله کند به درگیری در ابعاد بسیار وسیع‌تر منجر می‌شود.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا در مصاحبه‌ای گفت: موضوع فقط میدان‌های کاریش و قانا نیست بلکه تمام میادین نفت و گازی است که توسط اسرائیل غارت شده‌اند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.