سید حسن نصرالله: رژیم اشغالگر در برآوردهایش در مورد غزه اشتباه کرد

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد، این جنبش با رهبران جهاد اسلامی و جنبش حماس درخصوص حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در تماس دائمی است و ملت فلسطین حق دارد از خود دفاع کند و با همه ابزارها به حمله پاسخ دهد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از المیادین،  سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تلویزیونی اظهار داشت، این حق ملت فلسطین و جنبش مقاومت است که به این تجاوز با ابزارها و شیوه‌هایی که مناسب می‌داند پاسخ دهد و هر انسان شریفی در جهان باید از این حق حمایت کند.

وی گفت: ما در حزب الله آنچه را که در غزه رخ می‌دهد، لحظه به لحظه پیگیری می‌کنیم و با رهبران جنبش جهاد اسلامی و جنبش حماس و سایر گروه‌ها در تماس دائمی هستیم و معتقدیم که مقاومت در این درگیری دست برتر را دارد.

نصرالله تصریح کرد: دشمن گمان می‌کرد که مقاومت پاسخ نمی‌دهد و در ارزیابی خود اشتباه کرد و من به آنها می‌گویم در ارزیابی با لبنان اشتباه نکنید زیرا مقاومت در برابر هیچ تجاوزی یا تضییع حقوقی سکوت نمی‌کند.

دبیرکل حزب الله افزود: دشمن می‌داند که مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری است.

وی گفت، آنچه در غزه رخ داد، یک تجاوز اسرائیلی آشکار و جنایتی مستقیم است. هر کس که در برابر جنایت غزه سکوت اختیار کند محکوم است؛ زیرا سکوت در برابر این تجاوز و عدم واکنش به آن دشمن را به ارتکاب ترورهای بیشتری علیه رهبران سوق خواهد داد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.