مزایده ۲۵۹ سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس به نقل از سازمان اموال تملیکی، سعید غلامی گفت: در راستای تسریع در تعیین تکلیف کالاهای در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و عرضه این کالاها در سایت شفاف و رقابتی، سازمان هر ماه مزایده‌های الکترونیکی خود را در بستر سامانه ستاد تدارکات دولت برگزار می‌کند.

وی افزود: فرایند مزایده ۲۵۹ سازمان هم با مشارکت مطلوب تمامی استان‌ها در حال انجام است و از تاریخ ۱۹ مردادماه بازدید متقاضیان و عموم مردم از انبارهای سازمان در سراسر کشور انجام‌شده که تا ۲۶ مرداد مردادماه ادامه خواهد داشت این بازدیدها و در روز ۳۰ مرداد برندگان نهایی مشارکت در مزایده ۲۵۹ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام خواهد شد.

معاون فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در این مرحله از مزایده، کالاهای گوناگون و متفاوتی ازجمله ماشین‌آلات خط تولید، ماشین‌آلات صنعتی، انواع خودروهای سواری و مواد شیمیایی مورد نیاز بخش تولید عرضه می‌شود، گفت: برای نمونه می‌شود به ۳ هزار کولر عرضه‌شده در استان خوزستان و بیش‌از ۱۵۰۰ تن ام دی اف در آذربایجان غربی و ۲۵۳ نگله تجهیزات پزشکی در استان گیلان اشاره کرد.

غلامی گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس tamliki.ir یا سایت سامانه ستاد تدارکات دولت مراجعه کنند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.