انصارالله خطاب به حزب همپیمان عربستان: دشمن ما مشترک است

یک رهبر جنبش انصارالله یمن و عضو دفتر سیاسی این جنبش در سخنانی از حزب "اصلاح" کشورش خواست که به خواسته پایگاه‌های مردمی درباره پایان دادن به شراکت با متجاوزان پاسخ مثبت داده و تغییر موضع دهد.

به گزارش ارز پرس، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار کرد:  دشمنی با حزب الاصلاح اجتناب ناپذیر نیست و می‌تواند به یک ائتلاف تبدیل شود، چراکه ما با دشمن مشترک مواجه هستیم.

البخیتی گفت: درخواست‌هایی توسط پایگاه‌های مردمی حزب اصلاح برای قطع همکاری این حزب با کشورهای متجاوز مطرح شده است.

وی همچنین به رهبران حزب اصلاح توصیه کرد که موضع و صف‌بندی سیاسی‌شان را تغییر دهند.

البخیتی در این باره تاکید کرد: از رهبران حزب می‌خواهیم که به خواسته پایگاه های مردمی خود پاسخ داده و موضع قاطعانه ای را در قبال کشورهای متجاوز اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: حزب اصلاح از تجربه‌های تکراری و اینکه همه در یمن هدف قرار گرفته شده اند، درس نمی‌گیرد.

این مقام انصارالله با اشاره به درگیری‌های میان نیروهای وابسته به دولت مستعفی و نیروهای شورای انتقالی جنوب مورد حمایت امارات در شبوه نیز گفت: آنچه این روزها در شبوه اتفاق می‌افتد پیشتر در بسیاری از مناطق یمن ازجمله "أبین"، "عدن" و دیگر مناطق رخ داده است. درحال حاضر، عربستان سعودی و امارات رویکردی را با هدف انحلال کامل حزب الاصلاح در شبوه و حضرموت و همچنین محاصره آن در مناطقی در مأرب و تعز دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: مشکل این است که حزب اصلاح همچنان در تلاش است تا از این واقعیت تلخ فرار کند و نمی‌خواهد این واقعیت را بپذیرد. اگر تغییر موضع داده نشود و حزب اصلاح به صف نیروهای حافظ حاکمیت و استقلال یمن ملحق نشود این روند انحلال کامل خواهد شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.