مشاوره‌های حقوقی خود از وکلا را در مساجد دریافت کنید

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس؛ مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در قالب طرح "یک‌ مسجد یک وکیل" میز خدمت را با حضور وکلا و کارشناسان رسمی مرکز در مساجد تهران راه‌اندازی کرده است.

شهروندانی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی وکلا و کارشناسان رسمی هستند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه می‌توانند از فعالیت میز خدمت در مساجد مناطق مختلف تهران آگاه شوند و به‌صورت رایگان مشاوره‌های حقوقی خود را دریافت کنند.

رئیس، معاونان، وکلا و کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در این میزهای خدمت حضوری فعال دارند و نسبت به ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان شهروندان اقدام می‌کنند.

پیش از این حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در جمع خبرنگاران رسانه‌ها از تشکیل بیش از 300 میز خدمت در مساجد تهران برای ارائه خدمات و مشاوره حقوقی رایگان از سوی وکلا و کارشناسان رسمی خبر داده بود.

گفتنی است؛ این اقدام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه جدای از خدمات حقوقی معاضدتی و رایگان است که بر اساس قانون تکلیفی برای این نهاد حقوقی محسوب می‌شود.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در یک اعلام قبلی گفته بود؛ 31 هزار وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه بیش از 2 میلیون خدمت حقوقی بدون مزد طی دو سال در سراسر کشور ارائه داده است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.