انصارالله: جنایات اسرائیل منطقه را به جنگ فراگیر می‌کشد/ از حمایت محور مقاومت غافل نیستیم

وزیر خارجه یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی حمله رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه و کشته و مجروح شدن چند تن درپی این حمله را محکوم کرد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از شبکه المسیره، هشام شرف عبدالله، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی حمله یکشنبه شب رژیم صهیونیستی به سوریه و نقض حریم هوایی لبنان توسط این رژیم را محکوم کرد.

وی در این باره گفت: صنعاء علی‌رغم شرایط استثنایی که به دلیل تجاوزات آمریکایی ـ سعودی ـ اماراتی و ادامه محاصره همه جانبه برای هشتمین سال متوالی تجربه می‌کند، از ایستادگی و حمایت از محور مقاومت دربرابر گستاخی صهیونیست‌ها غافل نشده است.

هشام شرف گفت: دشمن صهیونیستی در چند وقت اخیر با تهاجم آشکار در برابر مجامع جهانی با نفوذ و حمله به کشورهای دارای حاکمیت و ارتکاب جنایت علیه فلسطینی‌ها در سایه سکوت و همدستی بین المللی، بر کستاخی خود چه در داخل اراضی اشغالی و چه در تجاوز به سوریه و لبنان افزوده است.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن بار دیگر هشدار داد که ادامه جنایات دشمن صهیونیستی در اراضی اشغالی و علیه کشورهای همسایه منجر سوق دادن منطقه به سمت وضعیت بی‌ثباتی و جنگی فراگیر خواهد شد که به نفع مردم منطقه و حامیان دشمن صهیونیستی نیست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رهبران و سیاستمداران دشمن صهیونیستی بدانند که اغلب آتش از جرقه‌های کوچک ناشی می‌شود و ادامه استکبارگری صهیونیستی و پشت سر آن دولت‌های سکوت کرده در مقابل اقدامات این رژیم و حتی حامی اقدامات آن، منجر به تهدیدی بزرگ برای امنیت همه کشورهای منطقه خواهد شد.

رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با انجام حملاتی مناطقی از دمشق و طرطوس را هدف قرار داد.

این حملات منجر به کشته شدن سه سرباز سوری و مجروح شدن چند تن دیگر شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.