افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان در گرو حمایت ویژه از دانش‌بنیان‌ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس؛ آرمین اسکوییان مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده کود زیستی در یک برنامه تلویزیونی گفت:‌ شرکت ما تولیدکننده کودهای میکروبی و زیستی است که نزدیک به 9 سال است که در کشور مشغول به کار و فعالیت هستیم.

وی با بیان اینکه امروز به عنوان تولیدکننده مشکلات بسیار زیادی را داریم،‌ تصریح کرد:‌ ما تحصیل‌کرده‌های بسیار زیادی را در شرکت خود استخدام کردیم و فناوری را در کشور راه‌اندازی کردیم که کمک بسیار زیادی به کشاورزی خواهد کرد، اما متأسفانه وضعیت کشاورزی ما اصلاً‌ خوب نیست و اگر با این وضعیت حمایتی تعداد شرکت‌های این حوزه به 10 هزار تا نیز برسد کاری از پیش نخواهیم برد.

مدیرعامل این شرکت‌ دانش‌بنیان گفت:‌ به جای صرفاً افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان باید کیفیت این شرکت‌ها نیز افزایش پیدا کند. من نزدیک به 9 سال است که نتوانستم طرح توسعه خود را در این کشور استارت بزنم. نه حمایت مالی از من صورت می‌گیرد نه مشکل قوانین حل می‌شود، نه مسائل و مشکلات مجوزها حل می‌شود و بنابراین اگر شما 10 شرکت مثل من را به این چرخه اضافه کنید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی گفت: من توانسته‌ام شرکت خود و فناوری مربوط به خودم را زنده نگه دارم اما همچنان نیاز به حمایت، و تسهیلات قانونی دارم تا طرح توسعه‌ای خود را پیش ببرم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.