کمک 360 میلیارد تومانی خیرین در دهه اول محرم به کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس در ارتباط با پویش "اطعام و احسان حسینی" اظهار کرد: همزمان با محرم امسال همانند سنوات گذشته پویش "اطعام و احسان حسینی" از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح کشور آغاز شده است و خیرین و نیکوکاران می‌توانند در قالب این پویش کمک‌های خود را به نیازمندان و مددجویان این نهاد اهدا کنند.

وی با بیان اینکه از آغاز پویش "اطعام و احسان حسینی" با آغاز محرم امسال کمک‌های قابل توجهی از سوی خیرین و نیکوکاران به مجموعه امداد اهدا شده است، تصریح کرد: براساس آمار در دهه اول ماه محرم مبلغ 360 میلیارد تومان در قالب پویش "اطعام و احسان حسینی" جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه پویش اشاره شده تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کدهای دستوری #7788* و همچنین #12* یا شماره کارت 6277607777777777 واریز کنند.

وی تصریح کرد: در قالب پویش علاوه بر توزیع غذای گرم، بسته‌های غذایی نیز تهیه و در مناطق صعب‌العبور در اختیار نیازمندان و مددجویان قرار می‌گیرد.

آسوده خاطرنشان کرد: براساس آمار در محرم و سفر سال قبل و در قالب "پویش اطعام و احسان حسینی" بیش از 37 میلیون وعده گرم و یک میلیون و 533 بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور توزیع شده است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.