موانع پیش‌رو بازگشایی مجدد مراکز ورزش شهرداری تهران برداشته شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس؛ زهرا شمس‌احسان صبح امروز در جریان هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در خصوص تدوین نظام جامع مدیریت و بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزش شهرداری تهران و بازگشایی مجدد مراکز و فضاهای ورزشی غیرفعال در شهر تهران اظهار کرد: یک سال از استقرار مدیریت جدید در شهرداری تهران می‌گذرد و شورای شهر تهران در تمامی زمینه‌ها، همکاری و مساعدت لازم را در خصوص لایحه‌ها بودجه‌ها در سال جاری و حمایت خود را از سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی شهرداری تهران به خصوص در معاونت اجتماعی و سازمان وزرش داشته است.

وی ادامه داد: در این راستا کمیسیون برنامه و بودجه و اجتماعی و فرهنگی در متمم و اصلاح بودجه سال 1400 و همچنین در بررسی و تصویب بودجه سال 1401 سازمان ورزش، با در نظر گرفتن مشکلات عدیده‌ای که در سازمان ورزش در بخش نیروهای قراردادی، مجموعه‌های ورزشی، کمبود بودجه وجود داشت است، اهتمام داشته است.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران اضافه کرد: کمیته برنامه و بودجه و فرهنگ و اجتماعی شورا تمامی تلاش خود را برای رفع موانع و توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزش همگانی به کار گرفته است.

شمس‌‌احسان با بیان اینکه شهرداری تهران بیش از 450 مجموعه ورزشی و 300 زمین چمن مصنوعی در سطح تهران دارد، عنوان کرد: وجود این مجموعه‌ها و زمین‌ها ابزار بسیار مهم و قابل توجهی، جهت توسعه ورزش همگانی و ارائه خدمات ورزشی به شهروندان تهرانی است.

وی تاکید کرد: به دلیل نبود نظام جامع بهره‌برداری از این مجموعه‌ها هر منطقه به صلاحدید خود و برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها با اعمال سلایق و مصلحت‌اندیشی سازمانی مجموعه‌های وزرشی را به بهره‌برداران مختلف با شرایط متفاوتی واگذار کرده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعطیلی برخی از مجموعه‌های ورزشی در شهر تهران اظهار کرد: امروز پارک آبی آزادگان که نخستین پارک آبی بوده که در سال 1377 با مساحت 130 هزار متر مربع احداث شده است و خدماتی به شهروندان تهرانی ارائه می‌کرد اما در سال 1394 با مستهلک شدن تجهیزات و ناایمن تعطیل شده است.

رئیس کمیته ورزشی شورای شهر تهران افزود: در سال‌های 95،94 و 97 جذب تراکم سرمایه‌گذار از طریق سازمان سرمایه‌گذاری صورت گرفته اما نتیجه‌ای نداشته است.

وی تاکید کرد: برای احیای این چنین مجموعه‌ها که در سطح شهر تهران بسیار زیاد داریم از شهردار تهران تقاضا دارم ضمن رفع موانع پیش‌رو بازگشایی مجدد مراکز و فضاهای ورزشی تعطیل شده هر چه سریع‌تر نسبت به تدوین و اجرای شدن نظام جامع مدیریت و بهره‌برداری از مجموعه‌های وزرشی شهرداری تهران داشته باشند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.