آغاز تعطیلات تابستانی شورای شهر تهران از فردا

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس؛ مهدی چمران صبح امروز در حاشیه هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به نام‌گذاری شنبه‌ها تحت عنوان شنبه‌های امید و افتخار از سوی شهرداری تهران و بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ها در قالب این نام‌گذاری اظهار کرد: نام‌گذاری شنبه‌ها تحت عنوان شنبه‌های امید و افتخار از سوی شهرداری تهران و مجموع روابط عمومی شهرداری انجام شده و یک کار تبلیغاتی است و در قالب شنبه‌ها قرار است پروژه‌هایی که از گذشته به جای مانده است، مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه اصل مسئله در قالب شنبه‌های امید و افتخار اتمام پروژه‌ها از قبل خواهد بود، گفت: افتتاح این پروژه‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که بلافاصله در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با سال تحصیلی جدید و همکاری و تعامل مجموعه مدیریت شهری با آموزش و پرورش گفت: طبق یک سنت قدیمی این همکاری و تعامل وجود داشته و دارد و بر همین اساس شهرداران مناطق، هر کدام با مدارس و مراکز آموزشی در محدوده خود در تعامل و همکاری هستند و نیازهایی که بتواند آنها را انجام بدهند را برای مدارس عملیاتی می‌کنند.

چمران همچنین در خصوص بازه زمانی تعطیلات تابستانی پارلمان محلی گفت: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده از چهارشنبه هفته جاری دوم شهریورماه این تعطیلات آغاز و تا دوازدهم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.