انتقال 2 نماینده از اجرای ناقص رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ارز پرس، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در تذکرات شفاهی خود نسبت به اجرای ناقص قانون رتبه‌بندی معلمان متذکر شدند.

*انتقاد نماینده کردکوی از اجرای ناقص طرح رتبه بندی معلمان.

عبدالجلال ایری در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: کامیونداران و رانندگانی که وسایل زندگی خود را فروخته و اقدام به واردات کامیون کرده اند اکنون با مشکل جدی روبرو هستند لذا باید برای رفع مشکل آن ها اقدام جدی شود.

وی در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اجرای ناقص رتبه بندی معلمان موجب تبعیض میان فرهنگیان شده لذادرخواست می شود افراد تحت پوشش طرح مهرآفرین نیز مشمول رتبه بندی شوند.

*معلمان طرح مهرآفرین هم شامل رتبه بندی معلمان شوند

بر اساس این گزارش محمدرضا دشتی اردکانی نیز در تذکر شفاهی خود گفت:اجرای نظام رتبه بندی معلمان که از خواسته های به حق معلمان است، با جدیت دولت سیزدهم در مراحل اجرا قرار گرفته و می تواند بسیاری از مشکلات این قشر ارجمند را برطرف کند، ضمن تشکر از دولت به خاطر پرداختن به این مطالبه به حق معلمان خواستار رفع دغدغه سایر معلمان از جمله معلمان حق التدریس، خرید خدماتی و نهضتی هستیم. لازم است نیروهای مهرآفرین نیز شامل اجرای رتبه بندی معلمان شوند.

وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به سیل اخیر در شهرستان اردکان، ادامه داد: 2 سیل اخیر خسارات زیادی را به قنوات و بخش های کشاورزی، راه های روستایی وارد کرد که علیرغم تمامی اقدامات صورت گرفته همچنان برخی مشکلات پابرجا است.

عضو هیات رئیسه مجلس، اضافه کرد: لازم است دستگاه های مسئول نسبت به رفع دغدغه های مردم مناطق ذکر شده اهتمام ورزند، همچنین جاده یزد- طبس که بخش عمده ای از آن در حوزه انتخابیه اردکان است همچنان حادثه می آفریند و برای پیشگیری از حوادث باید نسبت به تکمیل این پروژه و بهره برداری از آن اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای‌پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.