تحقیقات مشترک بغداد و واشنگتن درباره فوت یک افسر نیروی هوایی عراق در آمریکا

وزارت دفاع عراق تأکید کرد که در حال تحقیق مشترک با ارتش امریکا درباره پرونده فوت یک سرهنگ نیروی هوایی حین گذراندن دوره نظامی در آمریکا است.

به گزارش ارز پرس،خبرگزاری رسمی عراق (واع) اعلام کرد، وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه ای رسمی به مطالب مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی درباره فوت یک سرهنگ نیروی هوایی ارتش عراق در حین گذراندن دوره نظامی در امریکا، واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده که سرهنگ «عمار عاصی حمدان»، در روز ۲۰ اوت و در حال گذراندن دوره ۳ هفته‌ای آموزشی در آمریکا بود که حین انجام دوره درگذشت.

این بیانیه افزوده که ارتش آمریکا و دفتر وابسته نظامی عراق در سفارت این کشور در واشنگتن در حال تحقیق برای بررسی ابعاد گوناگون این حادثه هستند.

در این بیانیه آمده که از لحظه کشف جسد این سرهنگ عراقی تا کنون وزارت دفاع اقدامات لازم درباره پرونده فوت وی و انتقال جسدش به عراق را پیگیری می‌کند.

وزارت دفاع عراق تأکید کرد که در پرونده‌های مربوط به فوت فرماندهان و افسران و نیروهای نظامی هیچ گونه کوتاهی در کار نخواهد بود و از همه شبکه‌های اجتماعی و منابع خبری خواسته شده که از دامن زدن به شایعات خودداری کنند.

در پی درگذشت این افسر عراقی، برخی رسانه‌ها فوت وی را مشکوک اعلام کردند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.