حمله وحشیانه نیروهای امنیتی سعودی‌ به یک یتیم‌خانه در جنوب عربستان

منابع خبری و شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئویی را از حمله وحشیانه نیروهای امنیتی عربستان سعودی به یک یتیم‌خانه در جنوب این کشور و ضرب و شتم دختران و بازداشت چند تن از آنها در این مرکز منتشر کرده‌اند.

به گزارش ارز پرس، به نقل از عربی۲۱، فعالان سعودی اعلام کردند که سرویس‌های امنیتی عربستان به درخواست مدیریت یک مرکز نگهداری از یتیمان در عسیر واقع در استان "خمیس نشیط" در جنوب عربستان به شکل وحشیانه‌ای به آن یورش بردند.

طبق این گزارش، این اقدام پس از آن صورت گرفت که شماری از دختران در این مرکز خواستار حق و حقوق خود شده بودند.

ویدئوهای منتشر شده از این اتفاق نشان می‌دهد که حدود ۲۰ پلیس و نیروی امنیتی سعودی در حال تعقیب دختران در داخل مرکز مذکور بوده و اقدام به ضرب و شتم وحشیانه آنها با استفاده از چوب و شلاق می‌کنند.

 طبق ویدئوهای دست به دست شده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، نیروهای امنیتی عربستان چند تن از این دختران را پس از ضرب و شتم بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

فعالان گزارش دادند که "هادی الشهرانی"، مدیر امور اجتماعی این یتیم‌خانه، عامل حمله نیروهای امنیتی به به این مرکز بوده است و وی همچنین دخترانی را که این ویدئوها را فاش کرده‌اند، تهدید کرده و مورد ضرب و شتم قرار داده است.

فعالان در شبکه‌های اجتماعی در این باره اعلام کردند که چند تن از این دختران پس از درخواست برای برخورداری از حق و حقوق خود از مدیریت مرکز و مخالفت مدیریت با این درخواست‌ها اقدام به اعتصاب کردند و مدیریت مرکز خواستار ورود نیروهای امنیتی به این مسئله شد.

فعالان همچنین نسبت به  سرنوشت این دختران هشدار داده و خواستار ورود مراجع مختلف داخلی و بین‌المللی به این مسئله شده‌اند.

فعالان سعودی همچنین تصاویری را از آثار ضرب و شتم این دختران را دست به دست کرده‌اند.

حمله وحشیانه نیروهای امنیتی سعودی‌ به یک یتیم‌خانه در جنوب عربستان

حمله وحشیانه نیروهای امنیتی سعودی‌ به یک یتیم‌خانه در جنوب عربستان

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.