عملیات احداث بزرگراه سراب- بستان آباد درحال اتمام است

به گزارش خبرنگار ارز پرس، حسن یحیوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از شروع به کار دولت آیت الله رئیسی تکمیل و اتمام پروژه‌های ناتمام در اولویت قرار داشته و شتاب گرفته است؛ تصریح کرد: مراحل نهایی احداث بزرگراه سراب بستان آباد درحال اجراست و با تلاش‌های استاندار و پیگیری‌های نماینده سراب اکنون خط کشی و نصب تابلوهای ایمنی آغازشده و بزودی افتتاح خواهد شد.

وی یادآورشد: با اتمام این پروژه بلافاصله ادامه کار شروع و بزرگراه سراب به نیر وارد فاز اصلی اجرا خواهد شد و دولت اعتبارات لازم را درنظر گرفته است.

رئیس شورای اداری سراب با بیان اینکه در طول یکسال اخیر وزیر بهداشت و درمان؛ معاون رئیس جمهور به عنوان نماینده عالی دولت؛ مقامات ارشد وزارتی و استانی از سراب بازدید کردند افزود: استاندار آذربایجان شرقی با عنایت خاصی سه بار به منطقه سفر و از پروژه نفلین سینیت نیز که دراین دولت وارد فاز اجرا شده بازدید میدانی به عمل آورد.

یحیوی از توسعه حوزه سلامت و ایجاد رشته پزشکی در دانشکده علوم پزشکی سراب خبر داد و تاکید کرد: با همدلی مسئولانه و حمایت‌های مردم و تلاش شبانه روزی مدیران شاهد اعتلای منطقه خواهیم بود.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.