آغاز گشت‌های ویژه پلیس برای برخورد با مجرمان خشن در تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس ، سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در مراسم آغاز فعالیت‌های گشت‌های پلیس اظهار کرد: در پی صدور دستور فرماندهی انتظامی کل کشور و پیگیری ایشان، با برنامه‌ریزی دقیق و سازماندهی منظم، طرح گشت‌های ویژه پلیس در تهران آغاز شد.

وی افزود: هدف اصلی این گشت‌ها برخورد با مجرمان جرائم خشن از جمله سرقت به عنف، زورگیری و خفت‌گیری است و پلیس چهره قاطع خود را پس از یک ماه تمرین، به تبهکاران نشان خواهد داد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این گشت‌ها در قالب 210 واحد در تهران متشکل از همکاران یگان ویژه و یگان امداد در 210 مسیر اصلی و بزرگراهی پایتخت، تکمیل‌کننده پلیس پیشگیری خواهند بود؛ همچنین ده‌ها گشت‌های کمکی در مسیرهای فرعی نیز در این راستا فعالیت می‌کنند.

رحیمی گفت: برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری سوداگران‌مرگ در میدان‌های شوش، مولوی و هرندی نیز ایستگاه‌های ده‌گانه پلیس با 300 نیرو مستقر می‌شوند.

وی افزود: در ادامه، طرح‌های گشت‌های واکنش سریع پلیس آگاهی برای مبارزه با تبهکاران خشن راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: ما در کنار این طرح از ظرفیت‌های نگهبان محله‌ها و شرکت‌های انتظام نیز استفاده خواهیم کرد.

رحیمی گفت: همچنین طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران قانون‌گریز توسط پلیس به اجرا گذاشته می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: هدف از برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های هفت‌گانه ایجاد احساس امنیت میان مرد و ارتقای امنیت در جامع است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.