شهادت یک زن یمنی در پی تیراندازی نیروهای سعودی در صعده

در نتیجه تیراندازی نیروهای ارتش سعودی در استان "صعده" یک زن یمنی شهید و کودک آن زخمی شد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از المسیره، در نتیجه تیراندازی نیروهای ارتش عربستان در منطقه "آل الشیخ" واقع در شهرستان مرزی "منبه" در استان "صعده" یک زن یمنی به شهادت رسید و کودک او زخمی شد.

دشمن سعودی در سایه سکوت بین‌المللی و سازمان ملل، روستاهای مرزی را روزانه با راکت، توپخانه و مسلسل هدف قرار می‌دهد.

از سوی دیگر، یک منبع نظامی اعلام کرد، نیروهای متجاوز سعودی و مزدوران آن طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۵ مرتبه آتش بس انسانی و نظامی را نقض کردند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، پرواز هواپیماهای شناسایی و جاسوسی در حریم هوایی استان‌های مأرب، تعز، حجه، الجوف، صعده، الحدیده، الضالع، البیضاء و چند جبهه دیگر مرزی یمن از جمله موارد نقض آتش بس بوده است.

این منبع همچنین اعلام کرد، نیروهای ائتلاف عربی و مزدوران آن همچنین با حملات هوایی به منازل شهروندان و مراکز استقرار نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان "الضالع"، شمال "حیس" و شهرستان "التحیتا" در الحدیده چهار مورد نقض آتش بس مرتکب شدند. حمله مزدوران سعودی به مراکز نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان تعز نیز رصد شده است.

منبع مذکور تاکید کرد، ۱۴۴ مورد نقض آتش بس با هدف قرار دادن منازل شهروندان و مراکز نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در استان‌های تعز، مأرب، حجه، الجوف، صعده، الحدیده، الضالع، البیضاء و چند جبهه دیگر مرزی صورت گرفته است. ۵۳ مورد نقض آتش بس نیز با حملات راکتی مزدوران ائتلاف سعودی به استان‌های مأرب، تعز، حجه، الحدیده و جبهه‌های مرزی رصد شده و مراکز نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در "البلق شرقی"، "ملعاء" و "الروضه" در استان تعز و همچنین مراکز استقرار این نیروها در غرب حرض، بنی حسن و حیران در استان حجه نیز هدف حملات راکتی قرار گرفتند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.