گفت‌وگوی رئیس ستاد مشترک ارتش عراق با فرمانده نیروهای ناتو

رئیس ستاد مشترک ارتش عراق امروز (دوشنبه) در دیدار با فرمانده نیروهای ناتو در عراق،‌ راه‌های تقویت توان نیروهای این کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از سایت موازین نیوز، عبدالامیر رشید یارالله، رئیس ستاد مشترک ارتش عراق با جیووانی ایانوچی، فرمانده نیروهای ناتو در عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

دفتر رسانه‌ای رئیس ستاد مشترک ارتش عراق در این باره اعلام کرد: دو طرف راه‌های تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در سطوح آموزشی و انتقال تجربیات به نیروهای عراقی در راستای تقویت توانایی نظامی آنها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

پیشتر وزارت دفاع عراق اعلام کرده بود که ارتش این کشور و نیروهای پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در عراق یادداشت تفاهم همکاری مشترک امضا کردند.

در همین راستا در بیانیه این وزارتخانه در این باره آمده بود که این یادداشت تفاهم با هدف حمایت و توسعه سیستم لجستیکی نیروهای مسلح عراق و ارتقای توانمندی‌های آنها در تمامی سطوح صورت گرفته است.

وزارت دفاع عراق اشاره کرد که امضای این تفاهم نامه به طور ناگهانی صورت نگرفت، بلکه مراحل طولانی به همراه جلسات مستمر که تقریبا یک سال به طول انجامیده، صورت گرفته است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.