تمهیدات آتش‌نشانی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، واحد کیانی؛ معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: علاوه بر آماده‌باش کامل تمام 133 ایستگاه آتش‌نشانی در پایتخت، گروه‌هایی از آتش‌نشانان شامل 280 نفر آتش‌نشان به همراه 50 دستگاه انواع خودروهای سنگین، 56 دستگاه خودروی سبک و موتورسیکلت در 46نقطه از مسیرهای مشخص شده، مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور خواهند داشت و وضعیت ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنترل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در طول برگزاری این مراسم، مدیران ارشد عملیات این سازمان نیز به صورت سیار مشغول گشت‌زنی خواهند شد و علاوه برنظارت بر اوضاع ایمنی، بر فعالیت های آتش‌نشانان نیز سرکشی خواهند کرد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به برپایی سه موکب در طول مسیر و پذیرایی از شرکت کنندگان در این مراسم گفت: در این موکب ها اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت می گیرد.

وی افزود: در روزهای گذشته کارشناسان آتش‌نشانی ایمنی موکب‌های مختلف که در طول این مسیر برپا می شود را مورد بررسی قرار داده اند و ناایمنی ها با همکاری عوامل شهرداری رفع شده است و در طول برگزاری مراسم نیز تعداد زیادی از آتش نشانان(غیر شیفت) در کنار شهروندان با حضور در مراسم راهپیمایی اربعین عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) ابراز می کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران از شهروندانی که در این مراسم شرکت می‌کنند خواست همکاری لازم را با نیروهای امدادی و آتش‌نشانی داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه احتمالی، با حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و بلافاصله مراتب را به سامانه 125 و یا گروه های استقراری آتش‌نشانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.