تاکید قطر بر مقابله با چالش‌های مربوط به تغییرات اقلیمی در شرم الشیخ

معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر بر تمایل کشورش جهت همکاری با شرکای بین‌المللی در مقابله با چالش‌های مربوط به تغییرات آب و هوایی و پیامدهای آن بر جهان تأکید کرد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری رسمی قطر «قنا»، محمد بن عبد الرحمان آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در صفحه کاربری خود در توییتر نسبت به مشارکت در فعالیت‌های مربوط به بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی موسوم به تغییرات آب و هوایی در شهر شرم الشیخ مصر ابراز خرسندی کرد.

محمد بن عبد الرحمان آل ثانی همچنین خاطرنشان کرد: ما نسبت به مشارکت خود در نشست تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ مفتخریم و بر تمایل دولت قطر به همکاری با شرکای بین‌المللی خود جهت مقابله با چالش‌های پیش روی تغییرات اقلیمی و پیامدهای آن بر جهان تأکید می‌کنیم.

معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر ضمن تشکر و قدردانی از مصر به خاطر میزبانی این نشست، نسبت به افزایش همکاری در تأمین امنیت همیشگی جهان در آینده ابراز امیدواری کرد.

نمایندگان حدود ۲۰۰ کشور روز یکشنبه بیست‌وهفتمین نشست آب‌وهوایی سازمان ملل در شرم الشیخ مصر را آغاز کردند و این نشست تا ۱۸ نوامبر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام​​​​​​

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.