تاکید نمایندگان پارلمان کویت بر مخالفت با عادی‌سازی و حمایت از مقاومت فلسطین

جمعی از نمایندگان پارلمان کویت حمایت خود را از جهاد و مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر اسرائیلی تا بیرون راندن اشغالگران از اراضی اشغالی اعلام و بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با این رژیم تاکید کردند.

به گزارش ارز پرس، به نقل از شهاب نیوز، ۴۲ تن از نمایندگان پارلمان کویت به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین بیانیه مطبوعاتی منتشر و در آن اعلام کردند: ما بار دیگر حمایت خود را از جهاد و مقاومت مشروع فلسطینی‌ها در برابر اشغالگران تا زمانی که همگی آنها از اراضی اشغالی بیرون رانده شوند و نیز مخالفتمان با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کنیم.

آنها در این بیانیه بر پشتیبانی از فلسطین اشغالی، حمایت از جهاد و مبارزه مشروع فلسطینی‌ها و حقوق غصب شده‌شان به عنوان یکی از اصول مهم و دائمی دولت و ملت کویت تاکید کردند.

نمایندگان کویتی در ادامه نیز تاکید کردند، مقاومت مداوم مردم فلسطین در قدس، کرانه باختری و نوار غزه در کنار عملیات‌های استشهادی در شهرها و روستاهای مناطق ۴۸ امید امت اسلامی به آزادی فلسطین را زنده می‌کند.

همچنین آنها در بیانیه خود از دولت کویت و تمامی دولت‌های عربی و اسلامی خواستند از استقامت و مبارزه ملت فلسطین حمایت کرده و جنایات صهیونیستی را افشا کرده و عاملان این جنایات را در دادگاه‌های جنایی و محافل بین‌المللی محاکمه کرده و تحت پیگرد قضایی قرار دهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.