هشدار عمار حکیم درباره «طرح‌ شیطانی» در پی حملات تروریستی اخیر عراق

در پی حملات اخیر گروه تروریستی داعش به مناطق مختلف عراق، رئیس جریان الحکمت امروز سه شنبه نسبت به طرح‌هایی که علیه عراق کشیده می‌شود، هشدار داد و خواهان نابودی گروهک‌های جنایتکار شد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از سایت خبری سومریه نیوز، عمار حکیم، رئیس جریان الحکمت پس از تکرار نقض‌های امنیتی در استان های دیالی و کرکوک نسبت به آنچه «طرح شیطانی» علیه عراق خواند، هشدار داده و از دستگاه قضایی کشور خواست برای نابودی داعش در عملیات‌های پیش دستانه هوشیار باشند.

وی در بیانیه‌ای تصریح کرد، چند ساعتی از نقض امنیتی دردناک در کرکوک نگدشته بود تا اینکه تروریسم بازگشت تا کشتار دیگری مرتکب شده و به کارنامه پر از جنایت خود اضافه کند و گروهک‌های آن حمله‌ای را اطراف روستای البوبالی در شهرستان الخالص انجام داده و موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شدند.

وی افزود: تکرار این نقض‌ها در زمان‌های نزدیک به هم و در مناطق مختلف نشان‌دهنده یک نقشه شیطانی با هدف به هم ریختن پرونده امنیتی است که نیاز به احتیاط و هوشیاری بیشتری برای از بین بردن این باندهای جنایتکار با عملیات‌های پیشگیرانه دارد.

پیش از این گروه تروریستی داعش مسؤولیت انفجاری که به کشته شدن ۹ نیروی پلیس عراق در اثرانفجار بمبی در مسیر کاروانشان در نزدیکی کرکوک منجر شد، برعهده گرفت.

همچنین منابع امنیتی عراق از کشته شدن ۷ نفر در حمله تروریست‌های داعش به روستایی از توابع استان دیالی خبر دادند.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.