کارشناس سوری: فرودگاه دمشق بهانه‌ای برای هدف قرار دادن محور مقاومت است

کارشناس امور امنیت اجتماعی و ملی سوریه اعلام کرد، هدف از حملات مکرر رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، حمله به محور مقاومت است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از سایت خبری المعلومه، سعید فارس السعید، کارشناس مسائل امنیت اجتماعی و ملی سوریه استراتژی رژیم صهیونیستی در حملات مکرر به فرودگاه بین‌المللی دمشق را شکست خورده توصیف کرد و گفت، رژیم صهیونیستی پشت این حملات به سوریه اهدافی منطقه‌ای و بین‌المللی را پنهان می‌کند.

وی افزود، حملات مکرر رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق بهانه‌ای برای تحریک روسیه و ایران و علیه مواضع و اقدامات آنها در برقراری ثبات در سوریه، مبارزه با تروریسم و کمک برای حفظ حاکمیت ملی این کشور است. 

السعید گفت، هدف قرار دادن فرودگاه دمشق توسط متجاوزان، پیامی به افکار عمومی عربی و اسلامی است مبنی بر اینکه اسرائیل می‌تواند به هر پایگاه یا نیروی ایرانی در منطقه ضربه بزند.

وی افزود: جنگی که رژیم صهیونیستی علیه سوریه به راه انداخته است، اهداف منطقه‌ای و بین‌المللی را به دنبال دارد که این رژیم به نمایندگی از آمریکا و متحدانش وارد آن شده است.

السعید گفت: چتری که اسرائیل در زیر آن پناه گرفته است، یعنی آمریکا و انگلیس، نمی‌تواند سوریه و متحدانش را در محور مقاومت شکست دهد.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.