دولت سیزدهم وارث عقب ماندگی دهه‌های گذشته است

به گزارش خبرنگار ارز پرس، سید احسان خاندوزی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی ساختمان‌های اداری و مراکز دادرسی، سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت دهه فجر در نیشابور اظهار کرد: پروژه اصلی دولت سیزدهم در زمینه امور مالیاتی، مسئله سازه‌های نرم افزاری هوشمند برای اخذ مالیات در کشور است که در این زمینه اقداماتی نیز صورت گرفته است.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: امیدواریم با توسعه سازه‌های نرم افزاری به عدالت اخذ مالیات نزدیک تر شویم و ارقام حکایت از جهش اعداد و ارقام نسبت به دوره‌های گذشته در زمینه اخذ مالیات است.

وی افزود: دولت سیزدهم وارث عقب ماندگی دهه‌های گذشته است چراکه نباید درآمدهای ما در این وضعیت نامناسب باشد و همچنین در وزارتخانه اقتصاد و داریی تلاش کردیم کمترین استقراض‌ها را انجام دهیم.

خاندوزی بیان کرد: مسیر زیادی را در پیش داریم بتوانیم عقب ماندگی‌های گذشته را با کمترین فساد و بروکراسی اداری حل کنیم و امیدواریم تا پایان دولت بخشی از این راه را با موفقیت طی کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرد: احیا و نوسازی سخت افزاری در امور مالیاتی کشور اقدام بسیار مناسب و خوبی در کشور است که زمینه عدالت را در کشور ایجاد و فراهم خواهد کرد.

وی ابراز کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ مسیرها و رکوردهای بزرگی در زمینه کاهش فراری مالیاتی و کاهش بار مالیاتی بر مؤدیان خوش حساب شرکت‌های تولیدی ادامه پیدا کند.

خاندوزی با بیان اینکه حدیث سلسلة الذهب باعث فخر این شهرستان است گفت: فیروزه یک سرمایه گران بها در این منطقه است که باید طرح‌ها و پروژه‌هایی در این زمینه انجام دهیم تا باعث رونق بیشتر اقتصاد در این زمینه شود و این شهر دومین شهر بزرگ اقتصادی خراسان رضوی است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.