هشدار گروه فلسطینی «عرین الاسود» به کابینه نتانیاهو

گروه فلسطینی "عرین الاسود" پس از تهدید تل‌آویو به آغاز عملیات نظامی گسترده در تمامی مناطق، به دولت رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو و ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی این رژیم هشدار داد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری معا فلسطین، گروه مقاومت فلسطینی "عرین الاسود" در پیامی به تهدید تل‌آویو برای آغاز عملیات نظامی گسترده در تمامی مناطق واکنش نشان داد و سربازان اسرائیلی را تهدید کرد که گردن‌هایشان را می‌زند و بر سر آنها خواهد کوبید.

همچنین عرین الاسود تاکید کرد، بن گویر چهره واقعی صهیونیسم جهانی است که تهدید می‌کند و پشت آن کابینه بی‌پروای نتانیاهو است که مردم فلسطین را تحت فشار گذاشته و عملیات نظامی گسترده‌ای را در تمامی مناطق آغاز می‌کند.

عرین الاسود در ادامه پیام خود رژیم صهیونیستی را به شدت تهدید کرد که در تمامی مناطق با نیروهای آنها مواجه خواهد شد.

این گروه مقاومت فلسطینی از ملت فسلطین نیز خواست اختلافات طایفه‌ای و حزبی را کنار گذاشته و با یکدیگر متحد شده و در برابر این کابینه عوام‌فریب و بی‌پروا که امنیت شهروندانش را از دست داده، همانند سدی نفوذناپذیر بایستند.

عرین الاسود در ادامه پیام خود تاکید کرد: قهرمانان ما در تمامی میدان‌ها بیشترین نقش را در تضعیف این کابینه ایفا کردند و در اینجا به آنها درود می‌فرستیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.