پیام تبریک وزیر دفاع چین به کره شمالی

رسانه‌های دولتی کره شمالی امروز (سه‌شنبه) گزارش کردند، وزیر دفاع چین پیام تبریکی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس نیروهای مسلح کره شمالی برای همتای خود در این کشور ارسال کرده است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، "وی فنگه" وزیر دفاع چین در نامه‌ای خطاب به "کانگ سونام" همتای کره شمالی خود تلاش‌های این کشور را در راستای ارتقای روابط بین ارتش‌های دو کشور و دفاع از صلح منطقه‌ای ستود.

در ادامه این پیام همچنین آمده است، روابط دوستانه و دیرینه دو کشور ادامه می‌یابد و روابط نظامی بین پکن و پیونگ یانگ به عنوان بخش جدایی ناپذیر از روابط دو جانبه به صورت قاطعانه‌ای در حال توسعه است.

خبرگزاری KCNA کره شمالی همچنین گزارش کرد: وزیر دفاع چین تمایل خود را برای ارتقا و توسعه روابط دوستانه بین ارتش‌های دو کشور و ترغیب صلح و ثبات در منطقه ابراز کرده است.

کره شمالی روابطش را با چین درحالی تعمیق کرده که تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی بابت برنامه‌های موشکی و اتمی و مذاکرات متوقف شده خلع سلاح اتمی با ایالات متحده وضع و تشدید شده است.

اوت سال گذشته میلادی، وزیر دفاع وقت کره شمالی "ری یونگ-گیل" پیام تبریکی به وزیر دفاع چین به مناسبت نود و پنجمین سالگرد تاسیس ارتش آزادی بخش خلق چین ارسال کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

تبریک شمالی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.