کوبا حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی دمشق را محکوم کرد

وزارت خارجه کوبا حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی سوریه در دمشق و اطراف آن را که پنج شهید و ۱۵ زخمی برجای گذاشت، محکوم و اعلام کرد، این اقدام امنیت منطقه را به خطر می‌اندازد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از شبکه خبری المیادین، وزیر خارجه کوبا در توییتی اعلام کرد، کوبا به شدت حمله اسرائیل به دمشق را که به منزله نقض حاکمیت سوریه بوده و رنج‌ها و مشکلات مردم آن پس از زلزله شدید اخیر را نادیده گرفت، محکوم می‌کند.

او در ادامه تاکید کرد: حمله اسرائیل به دمشق یک اقدام غیرمسؤولانه است که امنیت منطقه را به خطر می‌اندازد.

رئیس دفتر روابط بین‌الملل کمیته مرکزی حزب کمونیسم کوبا نیز با انتشار توییت مشابهی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.

او توییت کرد: ما به شدت حملات اسرائیل به مناطق مسکونی و غیرنظامی دمشق را محکوم می‌کنیم، این حمله اقدامی به شدت غیرانسانی در زمانی بود که مردم سوریه هنوز در تلاش برای رفع مشکلات و پیامدهای شدید زلزله ششم فوریه هستند.

جنگنده‌های اسرائیلی شامگاه شنبه منطقه کفرسوسه در دمشق و منطقه تل المسیح واقع در نزدیکی شهر شهبا در شمال استان السویدا را هدف قرار دادند.

طبق اعلام وزارت بهداشت سوریه، در این حمله پنج تن از جمله یک نظامی به شهادت رسیده و ۱۵ غیرنظامی دیگر نیز زخمی شدند و تعدادی از خانه‌های مردم در این مناطق تخریب شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.