فشار نتانیاهو بر سرویس‌های امنیتی برای توقف سرکشی‌های برخی وزیران

یک روزنامه عبری زبان نوشت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی سرویس‌های امنیتی را تحت فشار می‌گذارد تا از سرکشی برخی از وزیران خود ممانعت کند.

به گزارش ارز پرس، روزنامه معاریو نوشت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعمال فشار بر روسای سرویس‌های امنیتی تلاش دارد سرکشی برخی از وزیران دولتش بخصوص ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم و بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی آن را متوقف کند.

این روزنامه نوشت، نتانیاهو برای مهار برخی وزیران درمورد مسائل امنیتی انفجاری مدام در تماس است و تلاش می‌کند آنها را از افکار و ایده‌های خطرناک منصرف کند.

به نوشته این روزنامه، نتانیاهو به شدت از اقدامات و اظهارات این دو وزیر نگران است و بسیار از فرماندهان امنیتی و نظامی می‌خواهد از هر نیروی ممکن برای کنترل آن دو استفاده کنند.

معاریو نوشت، نتانیاهو تلاش دارد بن گویر و اسموتریچ را در مورد مسائل امنیتی بخصوص تشدید تنش در کرانه باختری، وضعیت موجود در مسجدالاقصی و قدس و اختیارات بن گویر در پلیس و اسموتریچ در وزارت جنگ کنترل کند.

کابینه کوچک رژیم صهیونیستی در امور امنیتی و سیاسی روز یکشنبه ۹ کانون شهرک سازی در کرانه باختری را مشروعیت بخشید به این بهانه که بدون موافقت دولت‌های این رژیم ساخته شده‌اند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، ایتامار بن گویر در این جلسه از دولت خواست ۷۷ کانون را قانونی اعلام کنند؛ اما کابینه تنها با ۹ مورد از آنها موافقت کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.