۳.۴ میلیارد دلار مجموع معاملات نظامی امارات در نمایشگاه‌ دفاعی ابوظبی

امارات از امضای چند معامله نظامی داخلی و بین‌المللی به ارزش کلی ۳.۴ میلیارد دلار در جریان دو روز نخست نمایشگاه دفاعی بین‌المللی «آیدکس» ابوظبی خبر داد.

به گزارش ارز پرس، خبرگزاری «وام» اعلام کرد که نیروهای مسلح امارات در دو روز نخست نمایشگاه دفاعی بین‌المللی «IDEX» که در ابوظبی درحال برگزاری است، قراردادهایی به ارزش ۱۲.۶ میلیارد درهم (۳.۴ میلیارد دلار) با طرف‌های داخلی و بین‌المللی منعقد کرده‌اند.

زاید المریخی، سخنگوی شورای توازن که مسؤول خریدهای دفاعی و امنیتی در امارات است، در بیانیه‌ای در این باره گفت: ارزش معاملاتی که نیروهای مسلح در اولین روز از نمایشگاه «IDEX» با طرف‌های داخلی و خارجی منعقد کردند؛ حدود ۴.۵ میلیارد درهم (۱.۲۳ میلیارد دلار) بود.

المریخی افزود: در روز دوم نمایشگاه، شورای توازن هشت قرارداد داخلی به ارزش ۷.۶ میلیارد درهم (۲.۰۷ میلیارد دلار) و ۴ قرارداد بین‌المللی به ارزش ۵۴۳ میلیون درهم (۱۴۷.۸ میلیون دلار) امضا کرد.

امارات دوشنبه هفتمین نمایشگاه دفاع و امنیت دریایی (NAVDEX) را در مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی و همچنین شانزدهمین دوره نمایشگاه و کنفرانس دفاعی بین‌المللی (IDEX) را افتتاح کرد.

این دو نمایشگاه به مدت پنج روز برگزار می‌شوند و بیش از هزار و ۳۵۰ شرکت از کشورها و طرف‌های مختلف ازجمله رژیم صهیونیستی در آن حضور دارند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.