۶.۳ میلیارد دلار، ارزش قراردادهای منعقد شده در دو نمایشگاه ایدکس و ناودکس ابوظبی

فعالیت‌های دوره بزرگ در تاریخ نمایشگاه‌های آیدکس و ناودکس ۲۰۲۳ در حالی به پایان رسید که در این دو نمایشگاه ۵۶ قرارداد به ارزش ۲۳.۳۴ میلیارد درهم (بیش از ۶.۳۵۴ میلیارد دلار) در پنج روز برگزاری این دو نمایشگاه منعقد شد.

به گزارش ارز پرس، خبرگزاری رسمی امارات "وام" گزارش داد که این دو نمایشگاه طی مقطع زمانی از ۲۰ تا ۲۴ فوریه، بیش از ۱۳۲ هزار و ۵۰۷ بازدید کننده را از کشورهای مختلف جهان جذب کردند.

تعداد قراردادهای منعقد شده طی این دو نمایشگاه ۵۶ است و ارزش کلی حاصله به ۲۳.۳۴ میلیارد درهم می‌رسد که در مقایسه با دوره قبلی، ارزش ۱۲ درصدی را رقم زد.

در این دوره، تعداد شرکت‌های نمایشگاهی افزایش یافت و به ۱۳۵۳ شرکت از ۶۵ کشور جهان و ۴۱ غرفه ملی رسید.

تعداد شرکت‌های داخلی اماراتی با رشد ۵۰ درصدی نسبت به دوره قبل به ۲۱۶ شرکت ملی افزایش یافت.

نمایشگاه‌های آیدکس و ناودکس دو رویداد بزرگ در نوع خود در جهان هستند و دوره جدید با سی‌امین سالگرد راه‌اندازی آنها همزمان شد.

این دو نمایشگاه یک تریبون پیشرو در جهان را فراهم می‌کنند که آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌ها در بخش دفاع بین المللی و همچنین آخرین فناوری‌ها و تجهیزات توسعه یافته توسط بخش‌های دفاعی در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارند.

این دو نمایشگاه با حضور ۳۶۷ هیئت رسمی از سراسر جهان و با جذب ۱۸۰۰ شرکت کننده که نسبت به دوره قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است، برگزار شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.