عضو کنست: باید کمک‌های نظامی بیشتری برای اوکراین بفرستیم

عضو کنست بعد از بازگشت از کی‌یف اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید کمک‌های بیشتری برای اوکراین بفرستد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از شبکه خبری المیادین، زئیو الکین، عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) گفت: باید کمک‌های نظامی به اوکراین را بیشتر کنیم. وضعیت تغییر کرده است و اگر اسرائیل کمک‌ها را افزایش ندهد وارد بحران عمیقی با غرب می‌شود.

وی اخیرا به اوکراین سفر کرد. الکین پنجشنبه در مصاحبه‌ای به مناسبت گذشت یک سال از جنگ روسیه و اوکراین گفت: اسرائیل باید کمک‌های خود به اوکراین را افزایش دهد. غرب کمک خود به اوکراین را افزایش داده است. در نهایت جای ما در کنار کشورهای غربی است. تلاش برای نشستن بر دو تخت در نهایت برای ما ناگوار خواهد بود چراکه ما به بحران عمیقی با غرب می‌رسیم برای همین باید اقدام دراماتیکی انجام دهیم تا ثابت کنیم که هنوز جزو غرب هستیم و نتیجه خشم بیشتر روس‌ها به ما خواهد بود.

اوایل ماه میلادی جاری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خواست علیه قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل درباره درخواست از دادگاه لاهه برای صدور حکم درباره اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی رأی بدهد.

زلنسکی نیز از رژیم صهیونیستی خواست در ازای این اقدام اوکراین را به سامانه دفاعی علیه حملات روسیه مجهز کند.

سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان نیز پیشتر اعلام کرده بود که این رژیم به صورت مخفیانه به اوکراین کمک می‌کند.

سایت آکسیوس آمریکا نیز از درخواست جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به رژیم صهیونیستی برای ارسال موشک‌های هاوک به اوکراین خبر داد.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کرده‌اند که شرکت صنایع نظامی اسرائیل به اوکراین سامانه ضد پهپاد فروخته است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.