افسر لبنانی گشتی رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‌نشینی از مرز کرد

گشتی ارتش لبنان روز یکشنبه پس از اینکه گشتی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی خط مرزی آبی را نقض کرد، آن را وادار به عقب‌نشینی کرد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از روزنامه رای الیوم چاپ لندن، در این رویداد افسر لبنانی، یک افسر اسرائیلی را که سعی کرد مرزهای لبنان را نقض کند، با دست هل داد.

ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، در تاریخ پنجم مارس ۲۰۲۳ حدود ساعت ۵۵: ۱۱ و ساعت ۱۲:۰۰ گشتی دشمن اسرائیلی خط آبی نزدیک نقطه (۱) ۱۳ BP  - عیتا الشعب را به مسافت حدود یک متر نقض کرد و وارد این محدوده شد؛ اما نیروهای گشتی ارتش لبنان در منطقه حاضر شدند و گشتی دشمن را وادار به عقب نشینی تا بعد از خط آبی به سمت اراضی اشغالی فلسطینی کردند.

ارتش لبنان افزود: همچنین گشتی نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان (یونیفل) برای تحقیق درباره نقض حریم مرزها در محل حاضر شدند. موضوع با هماهنگی نیروهای مذکور در حال پیگیری است.

در این ماموریت افسر ارتش لبنان افسر ارتش اسرائیلی را وادار به عقب نشینی کرد و یک میخ آهنی را که دشمن در خارج از خط آبی کوبیده بود، کَند، در این هنگام نیروهای یونیفل مداخله کردند.

در شبکه‌های اجتماعی یک فیلم ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد به رغم وجود تانک‌ها و تجهیزات نظامی اسرائیل در محل افسر ارتش لبنان با دستش افسر اسرائیلی را هل می‌دهد و او را وادار می‌کند، برگردد و به او دستور می‌دهد به عقب برود.

این اقدام مورد تحسین کاربران قرار گرفته و تشکر از ارتش لبنان را در پی داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.