فاز ۲ پالایشگاه نفت آبادان از مصادیق خدمات دولت مردمی است

به گزارش خبرنگار ارز پرس، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز دوشنبه در آئین بهره برداری از بخش اول فاز ۲ پالایشگاه نفت آبادان اظهار کرد: این پالایشگاه توسط نیروهای داخلی ساخته شده و نماد و نمایشگاه دائمی از شایستگی فرزندان ملت است.

وی با بیان اینکه: این پروژه یک نقطه قوت و از مصادیق خدمات دولت مردمی است، ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات دولت در خوزستان طرح آب غدیر بود که بیش از ۲ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داد.

حسین محراب تشریح کرد: در حوزه فاضلاب نیز و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی هفت هزار میلیارد تومان برای خوزستان در نظر گرفته شد. همچنین برای آلایندگی نیز پنج هزار میلیارد تومان در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفت.

وی یادآور شد: در سال جاری بیش از یک و نیم میلیون زائر اربعین حسینی از خوزستان عبور کردند که پذیرایی از آنها توسط مردم استان انجام شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به بارش‌های رحمت الهی ظرفیت همه سدهای خوزستان به جز سد کرخه پر شد؛ طرح کشاورزی به صورت جدی در دستور کار است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های خوزستان ایجاد خوشه‌های صنعتی در روستاهای استان است تا بتوان در این راستا برای اشتغال و توسعه تجارت خارجی و گردشگری گام‌های مؤثری را برداشت.

استاندار خوزستان گفت: درخواستی که از طرف مردم آبادان و مسجدسلیمان مطرح است در خصوص تیم‌های نفتی است که دچار مشکل مالی شدند و برای حل مشکلات این دو تیم درخواست کمک دارند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.