اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی: اصلاحات قضایی به امنیت اسرائیل آسیب می‌زند

اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی هشدار داد که اصلاحات قضایی به امنیت این رژیم آسیب می‌زند.

به گزارش ارز پرس، به نوشته روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی، بخش پژوهش‌های اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی هشدار داد که موضعگیری استراتژیک کابینه در چند ماه گذشته و در بحبوحه تلاش‌های آن برای تصویب طرح اصلاحات قضایی، بدتر شده و امنیت آن آسیب دیده است.

طبق گزارش سایت عبری زبان "یسرائیل هیوم"، این گزارش از سوی بخش پژوهش‌های مرکز اطلاعات نظامی برای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت، وزیر جنگ و تساهی هنگبی، مشاور امنیت ملی این رژیم ارسال شده و بر اساس این گزارش، گالانت هفته گذشته به شدت هشدار داد که اصلاحات بر توانمندی‌های عملیاتی ارتش اثر می‌گذارد و همچنین او توقف تصویب طرح اصلاحات قضایی را خواستار شد.

طبق ادعای این گزارش، واحد پژوهشی به خطر دشمنان اسرائیل در شناسایی نقطه ضعف در شکاف‌های داخلی ناشی از اصلاحات فراگیر اشاره کرد و گفت، عامل اصلی در این زمینه ایران و حزب‌الله لبنان است که سید حسن نصرالله، رهبر آن طی هفته‌های گذشته در فلسطین با سران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی برای هماهنگ‌سازی موضعگیری‌ها دیدار کرد.

همچنین در این گزارش ضمن اشاره به حمله انفجاری اخیر در نزدیکی مجیدو که موجب زخمی شدن شدید یک نفر شد و توسط یکی از نیروهای حزب‌الله در مرزهای لبنان انجام شد، ادعا شده است، "تهران همچنین ابتکارعمل‌های مستقیمی را به شرکای خود در منطقه ارائه می‌کند".

مرکز اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، "تشکیلات خودگردان فلسطین از اختلافات در اسرائیل برای تقویت مساله خود در نهادهای بین‌المللی از جمله دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه استفاده خواهد کرد".

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.