معاون سیاسی سپاه: روز قدس روز نه گفتن به ظالمان و ستمگران است

ارز پرس/گیلان معاون سیاسی سپاه، با بیان اینکه امروز نه تنها ملت ایران و مردم مسلمان، بلکه فراتر از مسلمانان به این سوال ها و شبهه ها پاسخ دادند، عنوان کرد: روز قدس روز انجام وظیفه و ادای تکلیف و نه گفتن به ظالمان و ستمگران و دفاع از مظلومان است.

سردار یدالله جوانی در مراسم روز جهانی قدس که در میدان مصلی شهر رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه بزرگ پرچمدار شهدای راه قدس، حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امام عظیم الشان راه سعادت و رستگاری و اسلام ناب را پیش روی ملت ایران گشود و در این راه نورانی روز قدس را به عنوان یادگاری ارزشمند و گرانسنگ از خود بر جای گذاشت.

وی با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت و برکت برای رهبر انقلاب، افزود: مقام معظم رهبری بیش از سه دهه است که با وجود توطئه ها و تهدیدها و فشارها با صلابت و با حکمت و با درایت از راه نورانی امام راحل نگهبانی کرده اند و انقلاب اسلامی را وارد چله دوم و دهه پنجم نموده اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران، با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان در سال های اخیر، تصریح کرد: دشمنان این جنگ ترکیبی و شناختی را به راه انداختند تا در ذهن مردم به ویژه نسل جوان این سوال ها و شبهه ها را ایجاد کنند که برخی از امور به ما چه ارتباطی دارد و مبنای روز قدس چیست و چرا باید روزی به نام قدس داشته باشیم و به خیابان ها بیاییم و شعار سر دهیم و لذا شعار «نه غزه، نه لبنان» که برخی سر می دهند از همین سوال ها و شبهه ها نشات گرفته است.

جوانی، با بیان اینکه امروز نه تنها ملت ایران و مردم مسلمان، بلکه فراتر از مسلمانان به این سوال ها و شبهه ها پاسخ دادند، عنوان کرد: روز قدس روز انجام وظیفه و ادای تکلیف و نه گفتن به ظالمان و ستمگران و دفاع از مظلومان است.

در حال تکمیل...

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.