رژیم صهیونیستی مهیای نبرد دریایی احتمالی با حزب‌الله لبنان می‌شود

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از تحرکات ارتش این رژیم در دریای سرخ و آمادگی آن برای رویارویی دریایی احتمالی با حزب الله لبنان پرده برداشتند.

به گزارش ارز پرس، روزنامه رأی الیوم به نقل از رسانه‌های عبری زبان نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی برای یک رویارویی دریایی با حزب‌الله لبنان آماده می‌شود.

«امیر بو خبوط»، خبرنگار سایت عبری زبان «واللاه»در این باره گفت: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای وخامت اوضاع در عرصه دریایی است، چراکه ارزیابی آن این است که حزب‌الله ده‌ها موشک توسعه یافته در اختیار دارد که کشتی‌ها، سکوها و تاسیسات حساس در امتداد سواحل را تهدید می‌کند.

وی افزود: طبق برآوردهای ارتش اسرائیل، حزب‌الله در سال‌های اخیر به زیردریایی‌ با قابلیت کنترل از راه دور، پهپاد، موشک‌های نقطه‌زن و حتی ده‌ها موشک ساحل به دریا دست یافته است که تهدیدی برای کشتی‌های نیروی دریایی اسرائیل، سکوهای گازی و همچنین مناطق حساس و استراتژیک در امتداد سواحل فلسطین اشغالی به شمار می‌روند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که چهار کشتی از نوع "ساعر ۶" ماموریت‌های دریایی بزرگی را برای حفاظت از سکوهای گازی این رژیم در آب‌های اقتصادی دریای مدیترانه انجام داده‌اند.

کشتی‌های ساعر شش مجهز به سامانه‌های پدافند هوایی گنبد آهنین هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین هشدار داد که تهدیدات دریایی مستقیم و غیرمستقیم علیه این رژیم گسترده‌تر شده است و امروز این تهدیدها شامل عراق، یمن، سوریه، لبنان و غزه می‌شود؛ اما مهمتر از همه، تهدید از جانب ایران است که افزایش یافته است.

امیر بوخبوط در این باره گفت: نیروی دریایی اسرائیل تابستان امسال اولین کشتی تهاجمی آبی خاکی موسوم به «نحشون» (نهشون) را دریافت می‌کند و در زمستان نیز دومین کشتی تهاجمی آبی خاکی را به اسکادران خود خواهد افزود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.