مقام امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد: حزب‌الله عامل انفجار ماه گذشته در اسرائیل بود

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب‌الله لبنان عامل انفجار بمب در ماه گذشته میلادی در اراضی اشغالی بوده است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، تساهی هنگبی، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد: حزب‌الله لبنان پشت حمله‌ای بود که ماه گذشته میلادی با انفجار بمبی کنار جاده‌ای انجام شد و در نتیجه آن راننده یک دستگاه خودرو در شمال اراضی اشغالی زخمی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان ادعا کرده بود که نیروهای امنیتی‌ مردی را که ظاهرا از لبنان وارد اراضی اشغالی شده و ۱۳ مارس یک بمب را در نزدیکی تقاطع مجدو در شمال اراضی اشغالی منفجر کرد، ازپا درآوردند.

در آن زمان برخی مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تحقیقات درباره احتمال دست داشتن حزب‌الله در این انفجار در دست بررسی است.

هنگبی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بحران سیاسی رژیم صهیونیستی در پی طرح اصلاحات قضایی موجب تشویق دشمنان آن شده باشد، به شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: در حال حاضر ارزیابی‌های ما نشان می‌دهند که این مساله احتمال دارد به عملیات‌هایی منجر شود که در گذشته آنها را درنظر نمی‌گرفتیم.

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی افزود: شاهد بودیم حزب‌الله عملیات‌هایی مانند آن را انجام داد، همانند حمله در مجدو که ناکام ماند؛ اما این شکلی از مخالفت بود که ما به آن عادت نداریم.

این ادعاها در حالی است که حزب‌الله لبنان هنوز به آنها واکنشی نشان نداده است.

حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی سال ۲۰۰۶ جنگی با یکدیگر داشتند و از آن زمان بارها با یکدیگر تبادل آتش‌ داشتند اما از درگیری گسترده خودداری می‌کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.