اردن مصونیت قضایی «عماد العدوان» را لغو کرد

پارلمان اردن امروز یکشنبه مصونیت عماد العدوان، نماینده خود را که به اتهام قاچاق اسلحه به کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شده بود، پس از آزادی و تحویل گرفتن او از مسؤولان این رژیم لغو کرد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، پارلمان اردن امروز با اکثریت آراء مصونیت قضایی عماد العدوان را لغو کرد.

احمد الصفدی، رئیس پارلمان اردن امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: العدوان وارد مرزهای اردن شد و بنا به درخواست دادستانی دادگاه امنیت کشور، مصونیت عماد العدوان لغو شد.

کمی قبل نیز سنان المجالی، سخنگوی وزارت خارجه اردن آغاز عملیات انتقال این نماینده پارلمان اردن و تحویل آن توسط مسؤولان رژیم صهیونیستی به مسؤولان امنیتی اردن بر روی پل ملک حسین را اعلام کرد.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز اعلام کرد که مقامات این رژیم تصمیم گرفتند جلسه دادگاه نظامی العدوان را لغو و او را امروز آزاد کرده و به کشورش تحویل دهند.

این رادیوی عبری زبان گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی این کار را با هماهنگی با سرویس امنیت داخلی این رژیم انجام داد و تصمیم گرفت العدوان را آزاد کرده و مدت بازداشت او را دوباره تمدید نکند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.