اصلاح ناترازی ها در برنامه هفتم / مردم از بخش سلامت ناراضی هستند

به گزارش خبرنگار ارز پرس داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در همایش برنامه هفتم توسعه که هم اکنون در حال برگزاری است با بیان اینکه مساله ناترازی بودجه، ناترازی بانک‌ها، ناترازی انرژی و ناترازی صندوق‌های بازنشستگی یک پدیده مخاطره آمیز است گفت: باید تدبیری شود تا ناترازی ها اصلاح شود، در ۱۰ سال گذشته شاهد افزایش رشد مصرف در کشور هستیم. برای کنترل رشد مصرف نیاز به سرمایه گذاری است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: تلاش می‌شود در برنامه هفتم این ناترازی ها برطرف شود، با وجودی که در بخش سلامت سرمایه گذاری زیادی صورت گرفته اما رضایت مردم حاصل نشده و در تحول سلامت با رویکرد پاسخگویی به انتظارات جامعه باید عمل شود.

داود منظور با بیان که در همایش امروز ۱۶ نشست برای تبیین برنامه هفتم برگزاری خواهد شد و هدف ما جهاد تبیین است، گفت: رهبری فرمودند هر آنچه قرار است انجام شود را تببین کنید. تببین باعث همراهی و اجماع خواهد شد و امروز سند برنامه هفتم به عنوان منشور وفاق دولت در پنج سال آینده معرفی می‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بررسی جزئیات برنامه هفتم در کمیسیون منتخب دولت، گفت: آنچه امروز تهیه شده پاسخگوی نیازهای برنامه ریزی برای پنج سال آینده باشد، البته به عنوان سازمان برنامه و بودجه، ضعف‌های برنامه را به عهده می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با نظرات نخبگانی در فرایند تصویب لایحه برنامه هفتم در مجلس، نکات ارزنده را به کار بگیریم.

ادامه دارد…

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.