هرتزوگ توافق درباره طرح اصلاحات قضایی را شرط بقای رژیم صهیونیستی دانست

رئیس رژیم صهیونیستی در پی بروز بحران سیاسی گسترده در اراضی اشغالی، توافق درباره طرح اصلاحات دستگاه قضایی را شرط بقای این رژیم تا ۷۵ سال آینده دانست.

به گزارش ارز پرس، به نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در کنفرانس هرتزلیای ۲۰۲۳ درباره مذاکراتی که از چند هفته قبل درمورد طرح اصلاح دستگاه قضایی آغاز شده و تا این لحظه نیز هیچ نتیجه‌ای نداشته، گفت: هیچ کسی تعلل نمی‌کند و هیچ کس نیز وقت را تلف نمی‌کند، مذاکره عمیق و بسیار جدی است.

هرتزوگ در ادامه اظهار کرد: بسیار تلاش می‌کنیم تا به یک راه‌حل برسیم، من خوش‌بینم چراکه راه‌حل جایگزین بسیار خطرناک‌تر است.

رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد، "از سوی دیگر اگر ما به توافق‌هایی دست یابیم، این امر اسرائیل را قدرتمند کرده و امکان بقای آن تا ۷۵ سال دیگر را فراهم خواهد کرد".

هرتزوگ هدایت مذاکرات میان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون این رژیم با هدف رسیدن به توافق‌هایی درباره طرح جنجالی اصلاح دستگاه قضایی را برعهده دارد.

رژیم صهیونیستی ماه آوریل هفتادوپنجمین سالروز اشغال فلسطین را با عنوان "روز استقلال" جشن گرفت، در حالی که فلسطینی‌ها آن را سالروز نکبت می‌نامند.

هرتزوگ برای اولین بار ژانویه سال جاری درباره احتمال پایان یافتن کار اسرائیل ظرف چند سال آینده به دلیل بحران سیاسی موجود در اراضی اشغالی هشدار داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.