هیئتی از ارتش اسرائیل برای ادامه تحقیقات درباره تیراندازی در مرز به قاهره رفت

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک هیئت شامل سه تن از فرماندهانش برای ادامه روند تحقیقات مشترک درباره تیراندازی اخیر در مرزهای مصر، به قاهره رفت.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یک هیئت از فرماندهان ارتش برای پیگیری روند تحقیقات مشترک با ارتش مصر درباره تیراندازی اخیر در مرزهای مشترک دو طرف به قاهره رفت.

ادرعی اظهار کرد: این هیئت شامل ژنرال الیعازر تولدانو، فرمانده منطقه جنوب، سرتیپ آوی دیفرین، رئیس تیپ روابط بین‌الملل و سرتیپ ج، رئیس تیپ فعال‌سازی در مرکز اطلاعات بود و این سفر با هدف پیگیری روند تحقیقات مشترک با مسؤولان ارتش مصر درباره ماجرای نفوذ یک سرباز مصری به داخل مرزهای ما در سوم ژوئن جاری انجام شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: این تحقیق مشترک در روز تیراندازی و زمان بازدید مسؤولان ارتش مصر از محل تیراندازی آغاز شد و دو طرف تعهد دادند که تحقیق گسترده‌ای را برای رسیدن به حقیقت انجام دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص اعلام کرد که یک سرباز مصری پس از عبور از مرز و ورود به اراضی اشغالی طی دو مرحله تیراندازی، سه سرباز اسرائیلی را به قتل رسانده و یک تن دیگر را زخمی کرد و خود نیز در تیراندازی سربازان اسرائیلی کشته شد.

اما ارتش مصر اعلام کرد که یکی از نیروهای امنیتی‌اش با قاچاقچیان مواد مخدر درگیر شده و به سمت یکدیگر تیراندازی کردند و او در ادامه این تعقیب و گریز وارد اراضی اشغالی شده و در نهایت این ماجرا به کشته شدن سه سرباز اسرائیلی و این سرباز ختم شد.

عبد الفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی تلفنی، بر اهمیت هماهنگی کامل برای روشن شدن ابعاد مبهم این ماجرا تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.