رژیم صهیونیستی اقدامات برای گرم کردن روابط با مصر را متوقف می‌کند

رادیو عمومی رژیم صهیونیستی «کان» اعلام کرد، این رژیم در حال بررسی لغو پروازهای مستقیم بین تل‌آویو و شرم الشیخ است؛ اقدامی که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی قصد دارد اقدامات با هدف گرم کردن روابط سیاسی میان دو طرف را متوقف کند.

به گزارش ارز پرس، کان به نقل از یک مسؤول سیاسی صهیونیستی اعلام کرد، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی هفته آینده بررسی‌های داخلی در خصوص ادامه پروازهای مستقیم به جنوب سینا انجام خواهد داد و طی آن درباره پیامدهای سیاسی و امنیتی این پروازها گفت‌وگو خواهد شد.

خط پروازی بین تل‌آویو و شرم الشیخ بیش از یک سال پیش با هدف گرم کردن روابط و تشویق گردشگری اسرائیل در سینا و به منظور کاهش صف‌های طولانی در گذرگاه زمینی رفح افتتاح شد.

طبق اعلام کان، شرم الشیخ به طور خاص و جنوب سینا به طور کلی با وجود تهدید امنیتی، مقاصد گردشگری محبوب صهیونیست‌ها هستند. خطوط هوایی رژیم صهیونیستی در هفته ۱۳ پرواز به مقصد شرم الشیخ انجام می‌دهد.

بررسی‌ها درباره لغو این خط پرواز در حالی صورت می‌گیرد که الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی هفته گذشته گفت که با سامح شکری، همتای مصری خود صحبت کرده و افزایش تعداد پروازهای بین تل‌آویو و شرم الشیخ را بررسی کرده است. رادیو کان دلیل تغییر این موضع رژیم صهیونیستی را توضیح نداد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.