انجام حدود ۳۶ هزار عملیات بازرسی در گیلان

صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار ارز پرس، اظهار کرد: نظارت جدی و ویژه بر بازار و قیمت‌های کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر برخورد جدی با مخلین بازار و قیمت‌ها افزود: کسانی که به سفره مردم دست اندازی می‌کنند و در نظم بازار اختلال ایجاد می‌کنند، باید به شدت مورد نظارت و بازرسی قرار گیرند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به التهابات اخیر بازار مرغ، بیان کرد: با نظارت و بازرسی ویژه، افراد متخلف در حوزه بازار مرغ شناسایی می‌شوند.

محمدی با تاکید بر اینکه با اخلالگران بازار مرغ برخورد می‌شود، گفت: نظارت و تدابیر در بازار مرغ و دیگر کالاهای اساسی، نه تنها به تضمین فراوانی و ثبات قیمت محصولات مرغ کمک می‌کنند، بلکه موجب حفظ نظم و تعادل بخشی در بازار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و تعامل بیشتر دستگاه‌های نظارتی بر روند عملکرد بازار افزود: بررسی قیمت‌ها و کنترل آن‌ها، از جمله اقداماتی است که می‌تواند به فراوانی و ثبات قیمت محصولات مرغ در بازار گیلان کمک کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر اینکه ایجاد سامانه‌های منظم و شفاف برای توزیع و فروش محصولات مرغ مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: با تلاش‌های مشترک و هماهنگی بین نهادهای مربوطه و تولیدکنندگان مرغ، منتج به فراوانی و ثبات قیمت محصولات مرغ در استان گیلان می‌شود.

محمدی از برگزاری ۱۷ مانور استانی در حوزه بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در گیلان خبر داد و بیان کرد: طی دو سال اخیر حدود ۳ هزار گشت مشترک با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، صمت، بهداشت، بسیج اصناف و اتاق اصناف در گیلان صورت گرفت.

وی از حدود ۳۶ هزار عملیات بازرسی در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد عملیات بازرسی در دو سال اخیر از بازار صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از حدود ۴۴۰۰ مورد عملیات بازرسی وارد شده در سیمبا در این استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد بیش از ۳ هزار مورد عدم احراز تخلف در سیمبا بوده و حدود هزار و ۴۰۰ مورد تخلف صنفی در سیمبا گزارش شده است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.