مبارزه جدی با قاچاق موادمخدر در حریم خطوط ریلی

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سردار حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور اظهار داشت: همکارانم در پلیس راه آهن کرمان با تشدید اقدامات مراقبتی حین کنترل و پوشش ایستگاه‌های بین راهی فاقد پلیس در محور ریلی کرمان-سیریز به مسافری غیرمجاز از اتباع یکی از کشورهای همسایه شرقی مشکوک شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متهم با اقدام به تهیه بلیت غیر همنام با مشخصات فردی دیگر حساسیت موضوع را دوچندان کرده بود و زمانی که مأموران قصد بازدید ساک مسافرتی وی را داشتند با رها کردن آن از محل متواری می‌شود.

فرمانده پلیس راه آهن کشور در ادامه بیان داشت: مأموران این پلیس با هوشیاری و آشنایی کامل به سطح حوزه استحفاظی، با اجرای طرح مهار، متهم را دستگیر، به سالن مسافری انتقال و پس از کنترل بار همراه وی تعداد ۸ بسته حاوی بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بسیار ماهرانه در داخل ساک مسافرتی جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی افزود: متهم به بزه انتسابی اقرار و در اجرای دستور مرجع قضائی به همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان زرند شد.

سردار ملکی در پایان با توصیه به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا بوده و مسافران از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس خودداری کنند چراکه پلیس راه آهن در صورت کشف هر گونه اشیا و وسایل ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده، برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.