دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزلیزه

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سرگرد محمد زیدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران اظهار داشت: به دنبال دریافت پرونده‌ای مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی و تخریب شیشه‌های پاساژ شانزلیزه تهران، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، محل اختفای تعدادی از متهمان اصلی این پرونده را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی در اواخر هفته گذشته ۷ نفر از آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اغلب متهمان دستگیرشده دارای سوابق متعدد شرارتی از جمله مشارکت در نزاع دسته جمعی منجر به ضرب و جرح، اخلال در نظم عمومی، حمل سلاح، زورگیری می‌باشند، تصریح کرد: متهمان که این بار نیز علاوه بر نزاع دسته جمعی، باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، در بازجویی‌های اولیه خود، اختلاف شخصی با تعدادی از دیگر کسبه پاساژ را علت اصلی این نزاع ذکر کردند.

وی گفت: روز گذشته دو نفر دیگر از عاملان این نزاع جرحی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، این افراد شرور نیز در محل اختفای خود در حوالی پاساژ مذکور دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پایگاه هشتم این پلیس منتقل شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران در پایان با اشاره به اینکه بر اساس دستور قاضی پرونده و در راستای عبرت آموزی مخلان نظم و امنیت عمومی هر ۹ متهم دستگیر شده با قرار تأمین لازم روانه زندان شدند، خاطر نشان کرد: پلیس بر جدیت و قاطعیت خود در برخورد با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی تاکید داشته و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.