رهبران جنبش أمل و حزب‌الله: تصمیم پارلمان اروپا با منافع دو ملت سوریه و لبنان در تضاد است

رهبران جنبش أمل و حزب‌الله لبنان در نشست دوره‌ای خود تاکید کردند که تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر ابقای آوارگان سوری در لبنان، در تضاد با منافع دو ملت سوریه و لبنان است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از سایت النشره، رهبران جنبش امل و حزب‌الله لبنان در نشست دوره‌ای خود در دفتر فرماندهی اقلیم جبل عامل در شهر صور به بررسی مسائل و آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداختند.

رهبران امل و حزب‌الله در نشست خود  ضمن درود و ادای احترام به مردم مقاوم و صبوری که پیروزی را رقم زده و طرح ارتش رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشتند و نیز ضمن ادای احترام به نیروهای دلاور ارتش لبنان، مقابله با تجاوزات و طمع‌ورزی‌های رژیم صهیونیستی و از دست ندادن حتی یک ذره از خاک لبنان را خواستار شدند.

آنها در ادامه نیز با تاکید بر اینکه به حمایت از مردم لبنان ادامه خواهند داد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، از دولت لبنان خواستند با سرویس‌های امنیتی و قضایی تلاش‌های خود را برای جلوگیری از اخلال در امنیت و سلامت شهروندان افزایش داده و پوشش حمایتی را از هر متخلف و یا اخلالگری برداشته و او را محاکمه کرده و مجازات مناسبش را إعمال کند.

همچنین شرکت‌کنندگان در این نشست، تصمیم پارلمان اروپا را که خواستار ابقای آوارگان سوری در لبنان شد، به منزله دخالت در حاکمیت دو کشور دانسته و تاکید کردند که این تصمیم در تضاد با منافع دو ملت سوریه و لبنان است.

آنها تلاش برای تسهیل روند بازگشت آوارگان به کشورشان و رایزنی با کشور سوریه جهت رسیدن به راه‌حلی برای این مساله را خواستار شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.