تقلای ارتش رژیم صهیونیستی برای دفع خطر تمرد نظامیان

منابع خبری عبری‌زبان از تقلای مقامات سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی برای دفع خطر تمرد نظامیان این رژیم از خدمت، با آموزش سربازان ذخیره جدید پرده برداشتند.

به گزارش ارز پرس، روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» در این باره اعلام کرد که مقامات ارشد در سطح سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی به‌جای نظامیانی که در اعتراض به لایحه جنجالی «اصلاحات قضایی» از خدمت تمرد کرده و امنیت این رژیم را به خطر انداخته‌اند، به‌طور جدی به فکر آموزش نیروهای ذخیره جدید در مواضع عملیاتی در نیروی هوایی و اطلاعات هستند.

با تصمیم کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای پیش بردن لایحه جنجالی «اصلاحات قضایی» علاوه بر تظاهرات گسترده در سراسر اراضی اشغالی طی روزها و هفته‌های گذشته شمار قابل توجهی از نیروهای ذخیره ارتش این رژیم نیز به مخالفان نتانیاهو ملحق شده‌اند و تمرد نظامیان همچنان ادامه دارد.

به‌رغم مخالفت‌های شدید با این طرح، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که هدف آن ایجاد توازن بین قوه‌ها از طریق کاهش اختیارات دیوان عالی به نفع پارلمان است.

اما منتقدان بر این باورند که این اقدام راه را برای سوء استفاده از قدرت باز می‌کند، در حالی که اپوزیسیون این طرح را گامی برای تضعیف استقلال قوه قضاییه می‌داند که در نهایت دیوان عالی رژیم صهیونیستی را تابع خواسته‌های سیاستمداران می‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.